Vad har hänt?

aiquen

Trådstartare
Jag kan inte längre trycka "Visa källa" på min dator. Eller klicka går ju alldeles utmärkt men sen händer det inget. Detta kan vara lite irriterande om man är på någon sida och exempelvis vill kolla någon färgkod eller något. :angel:

Någon som vet vad som kan ha hänt?
 
Ingen som vet vad det kan vara som gör att det inte längre händer något när jag trycker "Visa källa"?
 
Har du provat att rensa Temp filer?

Är det väldigt mycket i den mappen kan det bli svårigheter att visa källkod.
 
hahaha, där har du fel! :rofl: men jag kan leta lite och se om jag hittar nåt... :)

Jag tänkte stjäla din thunder och leta rätt på det själv på den där microsoft supportsidan du alltid kör med, men sen insåg jag att jag inte hade en aning om adressen dit så... :)
 
Tack för alla svar!

Provade att rensa Temporary Internet Files och nu tror jag det fungerar igen! :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 381
Senast: Avalbane
·
Tjatter Det har hänt att jag råkat säga saker som jag senare förstod var lite/mycket pinsamma. Hoppas jag inte är ensam om det! ;) En gång på...
2
Svar
34
· Visningar
2 282
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Hej! Jag är 17 och är livrädd för diabetes, iallafall typ 1. Något av symptomen stämmer in, exempelvis trötthet och så kallad...
2
Svar
22
· Visningar
1 234

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp