Vad har min katt på hakan??????????

L

LillaMy

Jag har en ute katt som jag adpoterade för ca 1½ månad sedan. Tror han är ca 4-5 månader gammal och ute katt.
Har under några dagar sett små svarta prickar i pälsen på hakan. Först trodde jag att det var smuts av nått slag så jag fick med lite besvär bort det. Men nu är det tillbaka på samma plats på hakan dock lite mera men annars väldigt begränsat. Typ 1 x ½ cm. Små små små prickar/korn, mindre än sand, ser inte att de rör på sej. Vad kan det vara?? Nån som vet? :confused:
 
Hmmmmmmmm, tror jag vet vad det är, sååååå, ni behöver inte tänka längre
:banana:
 
Just vad jag kom på själv. Men tack för svaret.
Ska badda kissen med lit asolsprit nu. Då blir han sääääkert skit GLAD :rofl:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag skulle behöva lite kloka åsikter om foder till en liten krabat :confused: Lånar en liten shettis som sällskap till mina storhäst...
2
Svar
20
· Visningar
2 090
Senast: CFrisk
·
Katthälsa Jag bor på en plats där fästingar tack och lov än så länge är ovanliga. Jag har haft 4-5 st på 10 år (på katterna, inga på...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: Brie
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 161
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 965
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp