Vad har ni för regnjackor?

Jag har två kappor från Brgn. Helt fantastiska plagg. De ser varken ut eller känns som regnplagg men är helt vind och vattentäta. Dyra men värda var enda krona!
@Lingon - Jag hade tittat på en golf outlet. Golfplagg är väldigt funktionella och kan svara mot dina behov. På outlet eller rea får du mkt för pengarna!
 
Jag har två kappor från Brgn. Helt fantastiska plagg. De ser varken ut eller känns som regnplagg men är helt vind och vattentäta. Dyra men värda var enda krona!
@Lingon - Jag hade tittat på en golf outlet. Golfplagg är väldigt funktionella och kan svara mot dina behov. På outlet eller rea får du mkt för pengarna!

Det ska jag kolla upp! Tack
 
Den såg jättebra ut! Jag har beställt en annan men gillar jag inte den så provar jag den här! Såg ut att ha precis det jag letar efter.
Jag har föregångaren till denna https://www.revolutionrace.se/dam/jackor/skaljackor/cyclone-rescue-jacket-2-0-women?Color=2001
Är väldigt nöjd, enda nackdelen är att den är tajt i modellen men den nya ser inte ut att vara lika mycket slim fit. Min håller tätt iaf och funkar både med hunden o på stan.
Har en softshell jacka därifrån med som jag är supernöjd med.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag hoppas att den här tråden kan få finnas utan att det blir reklam och borttagen tråd. Det är nämligen så att jag skulle vilja ha...
2
Svar
20
· Visningar
2 097
Senast: Pilot
·
Utrustning Nu när det äntligen börjar kännas som att våren är på väg plockade jag fram min tunna ridjacka bara för att konstatera att det...
Svar
15
· Visningar
1 328
Senast: Freazer
·
Småbarn Sen sonen var ungefär 2,5 år har kläder varit ett enormt issue här hemma. Började med att han inte ville ha på sig nya kläder som han...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
34 132
Övr. Hund Då känns det som att det börjar bli dags att fundera på lite täcken inför hösten och vintern. Det är min första hund och jag känner mig...
2
Svar
28
· Visningar
5 416
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp