Vad har ni för ridstövlar?

Evergreen

Trådstartare
:)

Själv har jag ett par Graninge (ny modell)
Tyckte inte om dom först jag såg dem, tyckte de såg "bonniga" ut. :p
Men nu älskar jag dom!
Så otroligt sköna och smidiga. :)
 
Har ett par väl använda Carlscrona rider(typ 6 år...) Men nu på jakt efter ett par bra begagnade "riktiga" läderstövlar. Blir nog oxå ett par nya Carlscrona, de är så himla sköna! :banana:

/Maria
 
Imperial eller vad dom heter, från hööks
Och Mountain horse rimrock eller reebrock eller nåt sånt, finns inte i sortimentet längre
 
Jag har ett par läderstövlar, Regent :love:!!
O så har jag ett par Graninge, tycker D ser klumpiga ut O tycker D är klumpiga, Mn D är bra kvalité :)
 
Ett par cavallo, och ett par höga kusten... dock måste jag ha nya av båda "sorterna", det lutar mot ett par soubirac och ett par graninge...
 
Mountain Horse High Rider, är jättenöjd och dom e snygga!
Hade Graninge förut men de var så himla vida i skaftet(jag behöver smal) så jag sålde dom :(
 
Jag har ett par Cavallo, 2 par Graninge (älskade dom förut men nu kan jag knappt rida med dom) och ett par Mountain High Rider...
Nuförtiden använder jag mest Cavallo el ett par jodpursh när jag rider...
 
Jeg har et par plast/gummiridestøvler som mamma har kjøpt på loppemarked til meg! De er matte i fargen og ser alltid skitne ut, men de er herlige å ha på seg, så da så! ;)

Har i tillegg kjøpt et par imperial kunstlærstøvler som jeg skal bruke til "fine anledninger". Men de er ikke så gode å ha på seg som loppemarkedstøvlene!!!

:cool:
 
Jag har läderridstövlar , Som ja inte minns märket på :confused:
Sen har ja ett par graninge som står och dammar i stallet :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
326
Senast: Badger
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
608
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
919
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp