Vad har ni för cykellampa?

nickan1

Trådstartare
Jag behöver cykellampa när det börjar bli mörkare så småningom. Än är det ju ingen stress men när det väl börjar bli mörkare vill jag gärna ha köpt något innan.Vill att själva lampan ska gå att ta av och det ska vara någorlunda lätt att montera och ge bra ljus. Använder ni något som ni är nöjda med så får ni gärna tipsa.
 
Tack för tips @Snubbelfot ska kolla in den med. Jag cyklar på vanliga vägar och inget offroad så något avancerat krävs inte så sett. Cykelpendlar till jobbet och cyklar så mycket jag kan för övrigt så länge det inte är is, snö eller storm typ. Cyklar dock på lite mörkare vägar.
 
Jag behöver cykellampa när det börjar bli mörkare så småningom. Än är det ju ingen stress men när det väl börjar bli mörkare vill jag gärna ha köpt något innan.Vill att själva lampan ska gå att ta av och det ska vara någorlunda lätt att montera och ge bra ljus. Använder ni något som ni är nöjda med så får ni gärna tipsa.
Jag har en vanlig ficklampa som lyser väldigt bra, lätt 2-300 meter i det starkaste läget, men bilarna bländas så vid möte får den riktas ned.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 883
Senast: cirkus
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 151
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Praefatio
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 014
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp