Vad har ni miniskåpen till?

T

trip

Har under våren målat om våra köksluckor och är nöjd med hur det blev, men det blir ju automatiskt att man börjar sortera undan lite mer och så där i lådor och annat då.
Nu funderar jag på vad man kan göra med de jättesmala skåpen som (har jag för mig) det är tänkt att man ska hänga kökshanddukarna i?

Jag funderar på om man kan göra någon anordning så att man kan ha nån utdragbara smala lådor där i stället till kryddor eller aluminiumfolie,plastpåsar, bakformar och sånt "skit".
Som det är nu så står de tomma och det är ju dumt med tanke på att vi har ont om plats i köket...

Några buke-tips?
 
Sv: Vad har ni miniskåpen till?

Är det inte för plåtar? eller typ för underlägg och brickor? Det har vi använt det till ;)
Men vore ju smidigt om man kan ha hyllor eller utradbara lådor :D
 
Sv: Vad har ni miniskåpen till?

Vi har två smala skåp. I det ena har vi en massa plåtar och möjligtvis något annat litet. I det andra har vi skärbrädor, grytunderlägg, galler och kökshanddukar.

(Tidigare hade vi tvärtom och det enda som fått behålla sin ursprungliga plats är handdukarna. Det är säkert mer än ett halvår sedan det stuvades om, men man bryter tydligen inte 23 år gamla vanor hur som helst! ;))
 
Sv: Vad har ni miniskåpen till?

Jag har alltid haft brickor, plåtar, skärbrädor och annat smalt där inne. Inga handdukar. dom vill jag inte stänga in i ett skåp så de hänger och unknar.
 
Sv: Vad har ni miniskåpen till?

Vi har ett skåp med en mojäng som man "ska" hänga handdukar på. Hela skåpet är knöfullt med plastkassar. Och någonstans där inne finns flugsmäcken :)
 
Sv: Vad har ni miniskåpen till?

*svarar alla*

Ja, hänga handdukar där vill inte vi heller, känns som att de aldrig skulle bli torra då, och så skulle nog maken inte hitta dom och ta en ny varje gång.

Men det blir nog till att ha brickor i den, i alla fall tills jag kommer på någon vettig lösning att göra hyllor...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 568
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag är lite småirriterad på mitt kök. Det är opraktiskt :mad: Så jag tänkte slänga upp två bilder och hoppas på att någon har en del...
Svar
10
· Visningar
2 287
Senast: lobell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp