Vad heter boken?? "Ofelias valpar"

P

prallan

Jag minns en barnbok med fotografier om en boxertik som hette Ofelia och när hon skulle ha valpar. Jag lyckas inte googla fram den nu när jag vill visa min dotter :( Är det någon som vet vilken bok jag menar och vad det heter egentligen??
 
Det låter inte riktigt som rätt grej, men om du söker på Bokbörsen efter titeln Vi väntar valpar så finns ett sånt häfte från SKK med boxervalpar på framsidan.

Edit: öh, boxervalpar tror jag...
 
Det ser ut som den! Men jag vill minnas den inbunden och med svartvita bilder, hmmm
 
Det låter inte riktigt som rätt grej, men om du söker på Bokbörsen efter titeln Vi väntar valpar så finns ett sånt häfte från SKK med boxervalpar på framsidan.

Edit: öh, boxervalpar tror jag...
Har beställt den iaf :D tack! :bow:
 
Är det ingen som kan känna igen boken jag är ute efter? :( Det var inte häftet, det har kommit. Utan en inbunden bok med svartvita bilder. Kan @ullo kanske flytta tråden till Hund?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 264
Senast: MML
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp