Vad heter boken?

moster

Trådstartare
Nu är jag tbx igen med "vad heter boken" :p. Fick så bra hjälp förra gången jag inte mindes namnet på en annan bok så jag hoppas jag kan få lite hjälp igen :D

Minns att det var ett svart omslag med vita bokstäver, titeln tror jag går åt "hemligheten", "lögnen" eller något liknande. Skriven på engelska men översatt till svenska. Handlar om en kvinna som bor på en ö, jobbar med valar eller liknande, något med vatten iaf, hon har en hund. Kvinnan har förlorat sina två barn och "ser" barnen till och från. Barnen dog då dom satt i bilen utanför hennes bästa väns hus och bilen kom i rullning och bilen körde över stupet och ner i havet. Nu har hon blivit besatt av att tänka ut hur hon ska hämnas. Samtidigt försvinner det barn på den här ön. Efter mycket om och men blir hon vän med sin bästa kompis igen och det visar sig att det är hennes ex man (pappan till barnen som dog) som för bort barnen som försvinner. Vill minnas att han är läkare eller något liknande. Och jag tror att bästa kompisen ska ha haft en affär med ex mannen.

Någon som vet? :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
Fritid Jag söker titel på en bok, är ganska säker på att det är en B Wahlströms ungdomsroman från 90-tal … Antagligen via deras bokklubb för...
Svar
7
· Visningar
1 411
Senast: Pegasus63
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 065
Senast: lil-sis
·
Äldre Hjälp mig, allsmäktiga buke, att komma ihåg titeln på en bok! Jag läste den som barn och den satte djupa spår hos mig, men nu när jag...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp