Vad heter era djur?

P

Pyrusan

Min kompis har kanin- och marsvinsuppfödning och hon behöver massor av namnförslag!
Så, vad heter era djur?
Eller har ni bara ett bra förslag, så fram med det också! :)

Hade en kanin när jag var liten som hette "Stuffen", det tyckte jag var ett kanon-namn på en ninis! Han stuffade runt en del... "Cléo" är fint på en förnäm marsvinsdam...

Hon till vänster- Doris
Katterna- Rufus & Findus, Findus är en flicka :)

Vi har också haft en kanin som hette Pontus :)

M

Marie_C

Ester, Lasse-Maja, Smulan, Axel, Mimmi, Svea, Fritz, Bamse, Fleetwood, Greta, Flora, Sally, Miranda, Pappan, Esmeralda, Citrus, Pricken, Mollie, Snuttan, Lill-Nina, Alfons, Molgan, Kalle, Lotta, Duvis

Modesty Blaize (hunden), Micke (hamstern), Teddy, Casanova, Falling Water's Gaudi, Pavon's Kosmus, Pavon's Kalorius, Stina, Blossom, Stjärnfallet's Jasmine och Cavatina's Juliana (marsvin).
Det var mina odjur här hemma :D
Dammråttorna har dess värre inga namn :o ;)

S

simora88

mina kaniner heter Lillpuffas och Nina :)

bra namn kommer ja int på för tillfället..

M

maiden

Katt- Stina
Kanin- Piri Piri, Alfons och Tiger
Hund- Maya
Häst- Lovers Leader

Kryddnamn är fina!!

Mina nuvarande heter Rex och Reno. Har även haft Pluto, Maja, Zorro, Morris, Piff, Puff, Oskar, Putte, Pajas, Sebastian, Herrbert, Trixie, Fräsen... Osv :)

F

FiaOchSaffe

anne, Jocke och Arnold är namn min mina hamstrar som jag har/har haft. Hade även en kanin som hette kola och tre marsvin sem hette Mona-lisa, Gösta-Evert och det tredje hete Knut-Ernst...riktiga sötnosar..=)

Har bla haft: Kaniner: Timotei, Charm-Trollet, Frans,Diamant,Lilla Grå, Snöflinga,Kajsa, Pärla, Kamomill,Junior, Emil, Sota, Linus, Shadow,Klöver, Silverlea Leticia m.m
Har nu kaniner: Tintin, Snowflake, Harmoni, Fantasi
Harhaft undulater: Tim,Tic,Tac, Robin, Snövit, Pinoccio
Har nu undulater: Tweety, Peggy, Isabell!
Samt hade en katt: Mimmi

S

skumpan2000

De djur jag har eller har haft........

Kaniner: Sivert, Krabat (Krabbis), Matilda
Marsvin: Kärstin, Edvin
Hundar: Mysak, Elvis, Sune
Häst: Pandina
Mus: Tyson
Ökenråttor: Björn, Benny
Vandrande pinnar: Benjamin och Kirja :D

T

Trazzelsudd

Gerbilerna:
Goblins Anemone
Ängshöjdens Pirell, "Pixel"
Taikanaamion Chablis Martenot, "Rally"
Islandica Jorvik, "Chino"
Trazzelsudds Puma

Hamstern:
Kolarängen Braeburn, "Cirrus"

Liknande trådar

Däggdjur Hej alla! Jag är uppvuxen på en hästgård med massor av hästar och katter och också kaniner, hönor och grisar vid olika tillfällen. Nu...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Bison
·
Däggdjur Har haft Easy Strö halmströ i kaninburarna i flera år och varit jättenöjd! Blivit bra "stuns" i bädden, mycket lite damm och bra...
Svar
11
· Visningar
604
Dressyr Jag behöver hjälp med omskolning på min häst🙏🏼 Han har varit en hopp-tävlings häst innan, vilket gör att han har en otrolig galopp och...
2
Svar
30
· Visningar
2 200
Senast: VildeKia
·
Hundhälsa Jag måste bara skriva att jag blir så sjukt irriterad när veterinärer som jag sökt för ett sjukt djur agerar säljare för sina produkter...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 514
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar