Vad heter era hundar?

Bakom lådan står ArbaQ's Qarusell, hon kallas för Qarusell :) i lådan från vänster till höger är ArbaQ's Artemis, hon kallas för Maze (efter Mazikeen i tv-serien Lucifer). Sen har vi Sangrellas Rainy Dream, till vardags kallas hon Hasta och sist men inte minst har vi ArbaQ's Ultima som vi kallar för Ultima :)

306998728_10159209879144200_5246775148658888167_n.jpg
 
81BEFFE7-8517-4CBC-9644-4E786D486715.jpeg

Engelsk bulldog, heter kort och gott Molly. Dock så säger vi aldrig Molly, utan hon går under Mollan. Eller Boll! :o:D Vart Mollan-bollan, som tillslut blev bara Boll.

När jag tänker efter så är det nog Boll hon lyssnar mest på. O_o:o Sonen tycker det passar bra eftersom, enligt honom, ser hennes huvud ut som en boll ibland. Jag är benägen att hålla med….:cautious::angel:
 
Bästa namnet måste ändå vara en av salukis vi hade när jag var liten.
Hette Gedikli i stamtavlan, kallades Geddan 😁
Pappa importerade en Doberman, han trodde hon hette Dioza, vi kallade henne Dossa redan innan hon kom. Sen visade det sig att han blandat ihop namnen på valparna, vår hette Defenza men fick fortsätta heta Dossa här 😁
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Blev fundersam av rasvalstråd och undrar vad du hsr kompromissar med i val av ras på din hund? Vilka egenskaper var viktigast och vilka...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 535
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 689
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 596
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 530
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp