Bukefalos 28 år!

vad heter fodret???

L

lilla_jag86

Jag har för mig att det finns nåt foder som ger hästen "lite extra turbo" eller nå sånt iaf... vad heter det? någon som använder det? är det bra????
 
Jag har använt kraft turbo till en av mina förra hästar och det blev en stor skillnad... till det bättre förstås :D
 
Kvarnbyfoder säljer ett foder som heter Derby. (går nog att jämföra med Turbo, fast mycket godare, kan nästan byta ut ungarnas lördagsgodis mot derby)
Hästarna blir bra mycket mer framåt, märker direkt skillnad när jag börjar fodra med det.
 
Sv: Re: vad heter fodret???

jag var inne på GG igår.... dom sålde inget som heter krafft turbo :confused: har det bytt namn eller? precis som Groov har bytt namn 2 ggr?

funderar på att testa en säck med motsvarande gamla kraft turbo och se om min häst får liite mera go i sig?
 
Sv: vad heter fodret???

hehe jag sökte på Kraft Turbo :p

FRågan kom upp härtomveckan när en stalltjej sa att hennes gamla höäst blev piggare med kraft turbo... jag tänkte kolla in den säcken när jag var på GG men såg ingen :confused: såg Kraft Pluss blåröd och nån till.... men ingen turbo.... tänkte att kasnke turbon hade erasts med ett annats namn och produkt??
 
Sv: vad heter fodret???

hehe jag sökte på Kraft Turbo :p

FRågan kom upp härtomveckan när en stalltjej sa att hennes gamla höäst blev piggare med kraft turbo... jag tänkte kolla in den säcken när jag var på GG men såg ingen :confused: såg Kraft Pluss blåröd och nån till.... men ingen turbo.... tänkte att kasnke turbon hade erasts med ett annats namn och produkt??

Hittade följande på Krafft's hemsida:
Krafft Sport
Krafft Pluss Blåröd
Krafft Energi
(Krafft Miner Röd)
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Ger sedan en tid tillbaka extra magnesium för att testa vad som händer om jag justerar upp kvoten mg-ca. Har köpt Trikems magneisum och...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 143
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 157
Senast: Habina
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 288
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp