Vad heter tv-serien/barnprogrammet?

SprinkleOfStars

Trådstartare
Försöker komma ihåg namnet på en tv-serie/barnprogram (tror jag) som gick för längesen. Den är tecknad och jag har för mig att det handlar om en vildhäst (hingst) och hans flock. Kan dock inte komma på namnet, någon som känner igen? tror den var ganska populär "på sin tid". Vet att jag läst om den här på Buke tidigare men sökfunktionen ger ingenting.
 
Försöker komma ihåg namnet på en tv-serie/barnprogram (tror jag) som gick för längesen. Den är tecknad och jag har för mig att det handlar om en vildhäst (hingst) och hans flock. Kan dock inte komma på namnet, någon som känner igen? tror den var ganska populär "på sin tid". Vet att jag läst om den här på Buke tidigare men sökfunktionen ger ingenting.

Finns en film om en vildhäst som heter Spirit: Hästen från vildmarken. Kan det vara den du menar?
 
De var mina favoriter också.:love:

Googlade (Wikipedia) och inser nu, 35-40 år senare, att Windy inte heter Windy i originalet utan Thowra. Och hans dotter Ritza heter Kunama.

Har fått en allvarlig chock och går och lägger mig! Alternativt öppnar en vinflaska.
 

Liknande trådar

Kultur Det här klassas kanske bland de mer egendomliga trådstarterna, men man kan ju chansa, ibland får man svar på de mest otroliga frågor här...
Svar
4
· Visningar
639
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 027
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp