Vad & hur söker hästtjejer killar (alltså desto fler svar desto bättre)?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är svårt att tro att hästtjejer inte är en egen art men de absolut flesta har faktiskt ett liv även utanför stallet. Många lägger den tiden på samma saker som många icke häst intresserade gör! Helt otroligt jag vet!

M.a.o. Du kan träffa en hästtjej precis på samma ställen som vilka tjejer som helst. Att aktivt leta dig till stall, tävlingar eller liknande för att ragga är nog ganska dömt att misslyckas
 
Nehej du, det blir de verkligen inte, bara männen som beter sig dumt gång på gång. Men vissa lär sig aldrig, det är tydligt. Hoppas offerkoftan är bekväm. :up:
Ge mig en lista på exakt vad jag gjort för fel?

Jag skall inte återkomma eller skapa en ny tråd, men det kan ju vara bra att ha allmäna råd i framtiden.
Jag tror som jag sade redan i första raden på trådstarten inte att ni representerar ett helt kön, eller ens en undergrupp av just hästintresserade av ett visst kön.
 
Alltså, han har en poäng. Kommer man som kille till ett spanskt stall utan att kunna ett ord spanska så kommer dom att titta länge på dina glittriga spikes i håret och på varandra och på de färdigsadlade hästarna innan de istället hämtar det absolut äldsta och långsammaste ök de kan uppbringa åt en... Den där långa strandgaloppen blir det inte mycket med.
 
Utom du då. Du har ju alltid gillat mig :love:
giphy.gif

Det är fredag :angel:
Väldigt mycket fredag idag :laugh: .
 
@Privat_bondpojk_fast. Jag tror att jag inte riktigt förstått vad det är du är ute efter här (förutom att du absolut inte vill gå på dejt med mig :cry: tydligen). Vad är det du vill ha hjälp med?
 
Ge mig en lista på exakt vad jag gjort för fel?

För det första - det var Hero jag svarade, så varför du citerar det inlägget går mig förbi. För det andra - det kan du fetglömma. Jag har sedan länge sagt upp mig från att försöka övertyga män som ändå inte vill inse sina brister. Slöseri med kvinnokraft. Jag har skrivit ett långt inlägg till dig i den här tråden redan och bara det känns som en bedrift med tanke på hur du svarat andra. Mitt förslag är att du läser om det och de andra svar du fått och reflekterar istället för att leka sjölejon.
 
Jag är totalt ointresserad av att lära mig fler språk innan jag lärt mig ryska, och jusst varför mitt ointresse för resefanatiska tjejer.

Troligen är jag traumatiserad sen högstadiet när min tyska tyskalärare byttes ut mot en besservisser till svensk tyska-lärare.
Ett trauma jag finner låg prioritet i att bearbeta, när det finns andra saker att lära.
 
Folk här ÄR hästintresserade, de är bland hästintresserade hela tiden och behöver alltså inte söka efter det.
Fast det vet jag inte om jag tycker. Hästtjejer är en särskilt knepiga sorter kvinns, det. De är till exempel väldigt håriga. Också har de långa svansar också. Och en kvast som dekoration. Om jag får ge TS en rekommendation så är det nog att hålla sig borta från denna mycket homogena och besvärliga grupp faktiskt.
 
En manual?
Typ hästtjejer söker en man som kan:
Hantera spett,
Tömma gödsel
Köra maskiner

Han letar alltså efter någon som vill ha personal som de också på nåder kan ta på snoppen ibland? :confused:
Förresten så kan väl de flesta hästbrudar med lite erfarenhet göra de listade sakerna, så det är knappast någon större merit. "Jag är snäll och kan köra traktor", ja jävlar vad man blir till sig i trosorna. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp