Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 694
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men en Passat kanske? :P Maken har sänkt priset på den.

Garanterat för dyr fortfarande ;) min budget är kring 10 000 bara. Lite mer jobb så köper jag en bättre bil men jag måste ha något NU. Det är inte värt att lägga pengarna på att fixa igenom Saaben, det är bättre att köpa en rishög som är någorlunda nybesiktad och i ok skick. Särbon skruvar hellre Volvo också ;)

Garanterat för dyr fortfarande ;) min budget är kring 10 000 bara. Lite mer jobb så köper jag en bättre bil men jag måste ha något NU. Det är inte värt att lägga pengarna på att fixa igenom Saaben, det är bättre att köpa en rishög som är någorlunda nybesiktad och i ok skick. Särbon skruvar hellre Volvo också ;)
Haha ja lite mer än så vill han ha för den :P

Blodsockerfall på G. Orkar inte resa mig. Men måste innan det blir för bökigt. Hunden är så dålig på att hämta bananer.

Måste snart hämta ved för jag glömde be sambon bära in igår. Oklart varför tänkte jag säga men det är ju för att jag blev ombedd att baka den där nedrans tårtan. Jag är alldeles för snäll :angel:

Jag gör en PP om en PP :rofl: Eller kanske inte riktigt, jag håller på och gör en PP om olika sätt att lägga upp en lektion ur olika perspektiv. Jag snöar in på detaljer som är ointressanta... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 410
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 842
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 330
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 406
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka