Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 694
Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker peppa mig att gå till affären men lusten är ganska låg (läs 0) att ge sig ut så jag sitter med en mugg te som måste drickas upp och tar tillfället att fundera fram ett beslut en stund till. :angel:

Sitter fortfarande kvar på jobbet....Jag börjar bli hungrig. Ehm, framförallt sugen på chips av nån anledning :D

Ska upp till Västerås i helgen. Är framme sent på fredag. På lördag ska vi kolla stall + träffa folk för att gå igenom foton. På söndag ska vi tydligen iväg till hans mamma från kl 10-18 (då mitt tåg går, jag är framme i staden där jag har praktik runt 22 efter att ha bytt tåget mot bil). Bara tanken på att inte få en dag utan att flänga runt gör att jag vill lägga mig ner på golvet och spela död. Allra helst att göra det på söndag morgon, så jag kan ha mina katter omkring mig tills jag bestämmer mig för att återuppstå.
Idag kan jag inte ens minnas vad jag gjort mer än enstaka fragment, och jag kan inte för mitt liv komma på vilka jag mötte igår eller vad jag gjorde då.
Känner mig aningen mer utvilad, men om det beror på att jag sov tio timmar inatt eller om det är för att hjärnan inte tar in/bearbetar/lagrar saker vet jag inte.

Ska upp till Västerås i helgen. Är framme sent på fredag. På lördag ska vi kolla stall + träffa folk för att gå igenom foton. På söndag ska vi tydligen iväg till hans mamma från kl 10-18 (då mitt tåg går, jag är framme i staden där jag har praktik runt 22 efter att ha bytt tåget mot bil). Bara tanken på att inte få en dag utan att flänga runt gör att jag vill lägga mig ner på golvet och spela död. Allra helst att göra det på söndag morgon, så jag kan ha mina katter omkring mig tills jag bestämmer mig för att återuppstå.
Idag kan jag inte ens minnas vad jag gjort mer än enstaka fragment, och jag kan inte för mitt liv komma på vilka jag mötte igår eller vad jag gjorde då.
Känner mig aningen mer utvilad, men om det beror på att jag sov tio timmar inatt eller om det är för att hjärnan inte tar in/bearbetar/lagrar saker vet jag inte.

Prata med honom att på söndag behöver du vila, att du inte har energi nog att umgås med mer än honom?

En bra dag på jobbet där jag ser fram emot semestern med sambon byttes till gråt. Vi får ingen barnlöshetsutredning för vi är inte folkbokförda tillsammans (medvetet val och det kommer inte ske de närmaste tre åren). Vi lär få spara pengar för att söka hjälp utomlands.
Får se om vi får ställa in oss på att bli barnlösa.

Tyvärr är det dagens regler och även om det inte är oväntat så är det fördjävligt.

Stor kram till dig och tvi för dagens regler :heart

Akta så du inte bränner ut dig! Låter inte bra att glömma saker sådär. O_o

Fundersam och lite irriterad nu, någon klok som har koll?
Var och handlade i kiosken och fick betala 3 kronor extra för "kortavgift" men har kvittot och det står mat på det.
vad gäller?
Får affärer ta betalt för man betalar med kort och får dem skriva det som vanlig vara i kvittot?

/hallonsaft som har god lust att kontakta skatteverket då den kiosken inte är min favorit på många vis skulle en koll få mig att le stort :devil::angel:

På väg hem från gymmet där jag och en kompis lyckades springa över 1 km utan problem. Eftersom jag alltid haft kass kondition är detta låga mål en great success för mig! Att jag stod utanför gymmet och laddade med en chokladboll innan behöver vi inte tala om. Eller nämna de något ondsinta blickar jag fick inifrån gymmet av de som sprang på löpbanden. :D Eller att min man har köpt 2 bakelser som står hemma och väntar.:angel:

Var på VC idag och funderar på vad vi kom fram till:confused: Fick beskedet att labbet var stängt då jag blev ditskickad av läkaren .Kom tillbaka på måndag :meh: hoppas han har tid att prata med mig efter provtagningen annars får jag åka 6 mil en gång till :banghead:

På väg hem från gymmet där jag och en kompis lyckades springa över 1 km utan problem. Eftersom jag alltid haft kass kondition är detta låga mål en great success för mig! Att jag stod utanför gymmet och laddade med en chokladboll innan behöver vi inte tala om. Eller nämna de något ondsinta blickar jag fick inifrån gymmet av de som sprang på löpbanden. :D Eller att min man har köpt 2 bakelser som står hemma och väntar.:angel:
Du får göra som jag .Tanten hade köpt kilovis med morötter innan hon åkte och snål som jag är så sitter jag och knaprar morötter och äter torkat älgkött framför tv på kvällarna iställer för ostbågar och chips ..Fungerar faktiskt bra ,Verkar inte spela någon roll bara man har något att tugga på

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 407
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 842
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 330
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 402
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka