Vad jobbar ni med?

Regret

Trådstartare
Hej!

Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?
 
38 År
Ensamstående på heltid med 1 dotter(10 år)
Bor i lägenhet.
Arbetar som truckförare på ett lager,7-16 mån-fre.
Har 1 shettis och 1 knapstruper (a-ponny) helinackorderade.
Vi åker ut när vi kan helt enkelt.
Blir mellan 2-7 dagar i veckan.
Oftast ihop men ibland bara jag eller med en hög med vänner till dottern.
 
Hej!

Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?

- Studerar ekonomi på heltid, jobbar ideellt för min ridklubb i samband med tävlingar.
- Bor hemma i mitt barndoms kråkslott.
- Inga problem att hinna med min häst, som jag är hos 7 d/v, 365 d/år hos. De 3-4 d/v jag väl är i skolan är max 3 h åt gången.
 
Hej!

Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?
Kör truck på kvällen, 32h (plus 2,4h som jobbas in till guladagar banken) är heltid för oss som jobbar kväll = ledig fredag.
36 år.
Bor i hus på pappas gård.
Ingen man eller barn.
2 hästar och funkar fint nu när jag inte jobbar dag med massa övertid.
 
Hej!

Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?

Jobbar i matbutik tillsammans med min sambo. Har ca 25 min till jobbet från gården
33 år (född 1984)
Bor på en liten gård. Har hästen uppstallad 5 min från gården då vi "nyss" flyttat in och vill få ordning på huset och stallet före hästen/hästarna flyttar hit.
Tar hand om hästen efter jobbet (eller före) varje dag. Hinns med utan problem
Hade 3 hästar tidigare och funkade lika bra det.