Vad kan det vara?

Diabetikern

Trådstartare
Jag har bara fått kortfattad information min mor sitter just nu i kontakt med klinik för att komma in det här är en tråd för ren spekulation,

Vår stall/huskatt låg och sov inne i sovrummet på sängen. Min mamma lyfter upp henne varpå katten skriker till och vill inte röra sig. Mycket ovillig till flytt.
Efter mycket kläm och kännande så anser min mamma att hon nog blivit lite tunnare. Absolut inte mager men lite tunn. Kan inte säga med säkerhet och nu hittat en knöl på bakbenet som inte funnits där innan.

Knölen kan hon röra utan att katten reagerar.

Min mamma kommer förhoppningsvis få tid direkt. men självklart börjar funderingarna röra sig.

Mamma såg katten igår kväll när hon kom in och då rörde hon sig som vanligt. Det var först nu imorses när hon skulle lyfta henne som hon märkte det.

Har någon varit med om något liknande?
 
Katten är hemma. Ingen inre blödning men en rejäl böld som de nu tagit hål på.

Ska in i slutet av veckan för att gå igenom katten och se så det läker. Katten är mycket bättre nu och är riktigt sur på oss för att hon nu får vara innekatt ett litet tag. :rofl: Hon tycker hon är ju bra nu så släpp ut mig för tusan jag tänker inte bajsa i kattlådan. Det är under hennes värdighet säger hon.

Skönt att det inte var värre och att hon är hemma igen
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: Praefatio
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 192
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 100
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 820
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp