Vad kan detta va för djur?

Halcyon

Trådstartare
Kompis till mig på upp video och undrar vad för djur hon kan ha hört nära sitt hus. Detta är i närheten av Trollhättan om det hjälper.
Låter som en gnisslig gamla gunga, men gissar på någon gnagare??

(Inte hennes youtube, la upp den på ett av mina konton för kunna lägga in den här)
 
Kompis till mig på upp video och undrar vad för djur hon kan ha hört nära sitt hus. Detta är i närheten av Trollhättan om det hjälper.
Låter som en gnisslig gamla gunga, men gissar på någon gnagare??

(Inte hennes youtube, la upp den på ett av mina konton för kunna lägga in den här)
Kattugglehona?
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 415
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 750
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp