vad kan man ha till enchiladas

myzzan

Trådstartare
Ni som är kloka som en bok . Jag ska prova på att laga enchiladas idag och vad kan man ha till de ? Jag tänkte bjuda på de slutet av denna månaden på familjen(tror ingen har ätit de) och gubben är försökskanin nu .

Så ge mig lite tips och idéer
 
Ni som är kloka som en bok . Jag ska prova på att laga enchiladas idag och vad kan man ha till de ? Jag tänkte bjuda på de slutet av denna månaden på familjen(tror ingen har ätit de) och gubben är försökskanin nu .

Så ge mig lite tips och idéer
Jag brukar ha sallad och fetaoströra som tillbehör.

Fetaoströra: en burk creme fraiche, en feta/salladsost, en vitlöksklyfta. Mosa ihop ingredienserna, sen är det klart.
 
Jag följde Icas recept på enchiladas men kryddningen fattas. Och ja jag är mätt nu ja första gången jag gör maträtten med
 
Jag följde Icas recept på enchiladas men kryddningen fattas. Och ja jag är mätt nu ja
 

Liknande trådar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
965
Senast: ameo
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
561
Senast: Myrten
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 187
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 447
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp