vad kan man ha till enchiladas

myzzan

Trådstartare
Ni som är kloka som en bok . Jag ska prova på att laga enchiladas idag och vad kan man ha till de ? Jag tänkte bjuda på de slutet av denna månaden på familjen(tror ingen har ätit de) och gubben är försökskanin nu .

Så ge mig lite tips och idéer
 
Ni som är kloka som en bok . Jag ska prova på att laga enchiladas idag och vad kan man ha till de ? Jag tänkte bjuda på de slutet av denna månaden på familjen(tror ingen har ätit de) och gubben är försökskanin nu .

Så ge mig lite tips och idéer
Jag brukar ha sallad och fetaoströra som tillbehör.

Fetaoströra: en burk creme fraiche, en feta/salladsost, en vitlöksklyfta. Mosa ihop ingredienserna, sen är det klart.
 
Jag följde Icas recept på enchiladas men kryddningen fattas. Och ja jag är mätt nu ja första gången jag gör maträtten med
 
Jag följde Icas recept på enchiladas men kryddningen fattas. Och ja jag är mätt nu ja
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
618
Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
969
Senast: ameo
·
Mat Ska ha en lite bjudning förv6 personer på lördag. Det blir slaktarbiff/njurtapp och svampsås, men har inte bestämt hur jag ska fixa...
Svar
17
· Visningar
685
Senast: tott
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 019
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp