Vad kan man hitta på Göteborg?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Ackio
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 445

Ackio

Trådstartare
Maken ska på en grej på Sahlgrenska vid 15 i morgon och åker ner redan till 11 för fixa saker på kontor osv. Så man dumpas i ca 3 h i Göteborg och jag kommer inte på vad man kan sysselsätta sig med. Förslag? :)

Maken ska på en grej på Sahlgrenska vid 15 i morgon och åker ner redan till 11 för fixa saker på kontor osv. Så man dumpas i ca 3 h i Göteborg och jag kommer inte på vad man kan sysselsätta sig med. Förslag? :)

Universum om du gillar naturvetenskap, stadsmuseumet om du är hustoriskt intresserad. Världskulturmuseet gillade jag också.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ska röja lite idag, i morgon och på onsdag, så får städtjejen trolla på torsdag... Varit en sväng förbi rehab och testat en "moto...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 165
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
454
Senast: Santoxen
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 213
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur