Vad kan man kräva av ett hotell?

Man kan ju tycka att hotellet borde tänka lite mer, att ställa något som kan generera så mycket ljud på ett ställe där det stör väldigt inte lever upp till marknadsföringen av hotellet. Lite som på en arbetsplats för många år sedan där man ställt kopiatorn utanför vilrummet.... hade jag varit hotellgäst som blev störd hade jag tagit upp det i mon bedömning av hotellet.
 
Jag hade ingen aning om att de har shuffleboard i hotellet. De marknadsför sig som ett lugnt, exklusivt hotell med unikt designade rum och som ett ställe där man kan fly vardagen med vila för kropp och själ . Hade inte förväntat mig att de har shuffleboard i korridoren av ett sånt hotell. Dessutom rätt dyrt hotell.

Då byter jag åsikt helt och stämmer in i körsången: hur i hela friden tänkte hotellet?! Bra att ni sagt till och att receptionisten tar det vidare. Någon har tydligt tappat huvudet i något läge när shuffelboarden köptes in.
 
Sade till igår tyvärr fanns det inget annat rum att byta till enligt receptionisten men hon såg till att någon bad dem dämpa sig iallafall. Har sagt vad jag tyckte om att det inte riktigt går ihop med hur de marknadsför sig. Det är ju såklart inte receptionistens fel vilket jag också sa för jag vill aldrig uppfattas som att jag är irriterad på någon som bara får ta emot budskapet men hon skulle föra det vidare till ledningen.

Åh, jag hade definitivt pratat med ledningen och krävt en rejäl kompensation. Betalar en mycket pengar för att åka iväg på lite lugn lyxtillvaro (som skulle finnas enligt deras utsago) hade jag varit vansinnig över att inte ens kunna få ett annat rum.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 615
Senast: Snurrfian
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 534
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 056
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hur ska jag bli bättre på att stå på mig, kunna argumentera, sluta vara rädd för att han ska bli arg? Han är mitt x och min dotters...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 544
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp