N
nipa
Köpte ny sadel för över 10 tusen i mitten på februari.
Såg efter en del användning ett ena bossan satt lägre än den andra fram vid själva skruvarna. Bossan var även mer "böjd" under eftersom den inte blev lika spänd.
Återförsäljaren tog med sadeln till en av sveriges bästa sadelmakare för att de skulle fixa sadeln.
Har nu gått 3 veckor och har inte fått tillbaka sadeln än.
Ingen ersättningssadel heller.
Vad kan man som kund kräva i kompensation?
Pengar tillbaka?, presentkort?, ny sadel? eller vad.
Gillar just den sadeln jag fick, väldigt fin i färgen osv.
Så jag behåller den gärna
Såg efter en del användning ett ena bossan satt lägre än den andra fram vid själva skruvarna. Bossan var även mer "böjd" under eftersom den inte blev lika spänd.
Återförsäljaren tog med sadeln till en av sveriges bästa sadelmakare för att de skulle fixa sadeln.
Har nu gått 3 veckor och har inte fått tillbaka sadeln än.
Ingen ersättningssadel heller.
Vad kan man som kund kräva i kompensation?
Pengar tillbaka?, presentkort?, ny sadel? eller vad.
Gillar just den sadeln jag fick, väldigt fin i färgen osv.
Så jag behåller den gärna