Vad kan vara fel?

Långsökt men jag har problem med nerver i kläm förmodligen vid axelområdet och har det senaste fått väldigt dålig kondition, andfådd för ingenting osv. Enligt fysioterapeuten så kan det bli så när nerver är i kläm och muskler osv inte fungerar som dom ska i området.

Så att gå till en fysioterapeut för att se så inga nerver är i kläm eller liknande är alltid en bra ide. Tydligen inte ovanligt när man jobbat mycket med tunga saker i stall osv. Jag ska göra en magnetröntgen på halsrygg och axlar nu snart, himla skönt om det är så "enkelt" att det är nerverna som spökar.

Intressant! Var hos massör för någon vecka sedan och hon fick inte loss "knutorna" i axlarna. Efter det blev problemen värre. Kanske hänger ihop?
Ska kollas upp! Tack för tipset.
 
Jag mår fortfarande inte bra. Läkaren trodde det kunde vara Abilify som var boven (:confused:) och skickade mig till psyk.

Sköldkörtel mm var normalt. De tog massa prover, minns inte allt. Står fortfarande på samma dos abilify och har dessutom fått litium.

Jag blir fortfarande trött och andfådd för minsta lilla. Har hög puls enligt fitbiten och väger fortfarande för mycket.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite långt men snälla håll ut :) Jag kan inte sluta äta alldeles för mycket, det är som att min kropp inte känner någon mättnadskänsla...
Svar
8
· Visningar
1 933
Senast: Katti
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 368
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 606
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 905
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp