Vad kostar det?

Gumman

Trådstartare
Att anlägga en ridbana alt. ridhus? Vilka bidrag finns att söka om man bildar en förening/klubb eller filial under en förening?
 
Ridbanor brukar ligga kring 30.oookr-40.oookr beroende på vilken kvalitte och storlek du vill ha! Ridhus brukar väll gå på miljonen skulle jag tro, ridhus här i nbärheten gick på 1.2oo oookr tror jag! Finns en mängd med trådar om detta så du kan ju kolla bland dem andra så kanske du hittar bra svar! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Karlstads kommun har sagt nej till bidrag och lån till Sörmons ridklubb som vill bygga ett nytt ridhus. Istället hänvisar kommunen till...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: cowgirl81
·
Anläggning Stallet där jag har hästen uppstallad har en ridbana som egentligen är alldeles för djup och lös. Stallägaren har haft ute...
Svar
14
· Visningar
3 319
Senast: ufot
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: KattenJ
·
Anläggning Som rubriken säger, vad kostar medlemskap i er förening? Vad ingår i er medlemsavgift? Tycker ni som är medlemmar i en dyrare klubb att...
2
Svar
37
· Visningar
2 700
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp