Vad kostar en equiatriker?!?!

L

lenlass

Någon som kan svara på vad det kan kosta att anlita en
equiatriker?! Tacksam för snabba svar! :bump:
 
"Min" kostar 500 kr inkl "allt" (resa, moms, behandling etc). En behandling (massage och stretch etc) tar ungefär två timmar. Hon har bla nålar (akupunktur med), vet inte omd et kostar extra då mina inte behövt, men jag TROR inte det kostar något extra.
 
Å tack, det var ju inte alls farligt men jag antar att det är olika. Jag har skrivit förut om min häst som har div. konstigheter för sig å nu ömmar han i höger knäled, vänster sida strax bakom frambenet mot buken, vaggar när han går och känns lite låghalt när man travar. Jag blir bara galen på alla skumma symtom som dyker upp!! Tack för ditt mycket snabba svar! :bow:
 
Har du kollat honom hos veterinär? Annars skulle jag nog faktiskt börja där, iom att han har så uttalade symptom och den där rörelsestörningen.

Sen är ju en equiatriker inte fel som komplement, när vet sagt sitt.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Ponylove
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
459
Senast: misswilma
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
282
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp