Vad kostar en vaccination?

B

blondi3958

Hur mycket tar era vet. för att vacinear eran häst för influensan och stelkramp om ni åker dit???

Min vet. kom hem o vaccinerade idag mot influensan o tog 450.-, han tar 550.- om man ska ha stelkramp osså. Han har ingen "mottagning", han åker bara ut till folk, men tar ju ingen reseersättning, så det skulle nog bli saksamma...

D

Domaren

Nej, vet. brukar komma hem, vi har lite olika veterinärer och priser, de tar mellan 300-500 kr för influensavaccin.

B

blondi3958

Det var billigt :(
Varför kan inte jag få för så billigt för :confused: :cry:

S

Sesselja

Min veterinär kommer till stallet och vaccinerar alla hästar på en gång (10 st). För influensa, stelkramp och botolium kostar det ca 350 kr.

P

piggis_83

Veterinären kommer till stallet (har knappt en mil). En vaccination kostar 200 kr. Ska man vaccinera mot både stelkramp o influensan så blir de alltså 400.... :bump:

Liknande trådar

Gnägg Om eran häst har en namnskylt hur ser den ut? Lägg upp bilder. 😀
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Kan ngn förklara följande lite bättre för mig: Ny, justerad lydelse fr o m 3 januari 2022 Om C- eller R-vaccination utförs inom 21 dagar...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: Elo
·
Samhälle Som rubriken frågar, vad händer med den plats som läggs i plastcontainern på Återvinningscentralen? Det som inte är förpackningar...
Svar
12
· Visningar
617
Senast: starcraft
·
Ekonomi & Juridik Är det någon som sålt sin häst till polisen eller försvarsmakten och vet hur på ett ungefär vad de betalar för hästarna? Jag har en som...
Svar
7
· Visningar
1 815
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg