Vad lägga i necessär?

sthu

Trådstartare
Jag har sytt en stor necessär till julklappsspel med familjen. Men vad ska jag lägga i den? Det ska passa de flesta från 6-68 år både damer och herrar. Eller ja, man kan ju rikta in sig på någon kategori inom spannet förstås.

Vad hade ni velat ha i? Schampo, tandkräm, godis, hundbajspåsar? Vad som helst!

(Budgeten är något begränsad, sammanlagt ska innehållet landa på ca 100-150 kr är tanken)
 
Jag har sytt en stor necessär till julklappsspel med familjen. Men vad ska jag lägga i den? Det ska passa de flesta från 6-68 år både damer och herrar. Eller ja, man kan ju rikta in sig på någon kategori inom spannet förstås.

Vad hade ni velat ha i? Schampo, tandkräm, godis, hundbajspåsar? Vad som helst!

(Budgeten är något begränsad, sammanlagt ska innehållet landa på ca 100-150 kr är tanken)
Chokladkaka 🤩
 
Om de flesta har badkar så är badskum, badolja eller badbomber trevligt. Annars handkräm som luktar gott

Inga badkar tyvärr, men en lite lyxigare handkräm skulle nog passa bra!

Tack för tipsen @Helly och @nejlica ! Blir nog en mix av ätbart och tvättbart så att säga. Då borde alla kunna hitta något som passar.
 
Nötter, torkade frukter, någon snygg tvål, hudkräm, kanske en fin tvättlapp? Du som är duktig på att sy kanske kan fixa nåt sånt? Mini handduk?
 
Nötter, torkade frukter, någon snygg tvål, hudkräm, kanske en fin tvättlapp? Du som är duktig på att sy kanske kan fixa nåt sånt? Mini handduk?
Var inne på det, en liten handduk och ett litet spa-paket.

Får nästan göra en necessär till, för att få plats med alla fina idéer!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp