Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öhrlund är en misogyn rasist också på somed så det är helt ok att skippa hans böcker.Jag har läst ”en nästan vanlig man” av Dan Buthler & Dan Öhrlund. Kan inte rekommendera den, gillade ingen karaktär och boken var sjukt sadistisk och extremt beskrivande.
Var ju favoritböckerna när man var yngre som man läste ut på någon dag sådär.Jag maxar nostalgin genom att läsa Klaras dröm av Pia Hagmar för jag vet inte vilken gång i ordningen - ett direkt resultat av att mina föräldrar har börjat rensa lite hemma hos sig och bad mig ta så många av mina gamla böcker som möjligt. Det var nog en 20-25 år sedan jag läste den senast och jag har lite oväntat mycket behållning av den även som vuxen måste jag säga!
Ja, verkligen! Visst är det några grejer som inte riktigt går ihop i en vuxenhjärna (det är till exempel jättekonstigt att Klaras mamma lät henne börja rida på ridskolan utan att ens ha varit där, att Klara kunde hoppa in i en grupp bara sådär utan att ha ridit förut och att hon sedan åkte dit och i princip fick klara sig själv) men det blir nästan lite gulligt på något visVar ju favoritböckerna när man var yngre som man läste ut på någon dag sådär.
Har en ståendes i bokhyllan jag köpt på senare år. Och flera andra är nedpackade i förrådet hemma hos pappa.
Tänkt jag ska läsa om dem någon gång framöver när jag får hem lådan. Bara för det nostalgiska och för att se hur jag upplever dom nu. Låter ju lovande utifrån hur du känner.![]()