Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha åh jag känner igen mig!Jag har lite svårt att komma in i den. Vet inte riktigt varför?
Kanske för att jag än sålänge läst innan sängdags och med det är trött eller något sådant.
Får försöka läsa mer på dagtid och se om det gör någon skillnad.
Det är då det är bra om man läser flera böcker samtidigt (vilket jag inte alls görHaha åh jag känner igen mig!Jag behöver oftast läsa några längre sjok för att verkligen komma in i en bok och när jag läser i sängen är jag så trött så det blir bara ett par sidor. Med det sagt har jag hittills läst två (!) sidor i ovan nämnda bok
![]()
Jag börjar närma mig sidan 100 iaf. Känns som det börjar släppa nu mer och mer.Haha åh jag känner igen mig!Jag behöver oftast läsa några längre sjok för att verkligen komma in i en bok och när jag läser i sängen är jag så trött så det blir bara ett par sidor. Med det sagt har jag hittills läst två (!) sidor i ovan nämnda bok
![]()
Älskade den!Jag har läst Stacken av Annika Norlin och det var en väldigt annorlunda bok som jag har blandade känslor för. Bitvis helt fantastisk men lite ojämn. Det handlar om en grupp människor som lever utanför samhället, hur de hamnade där och det handlar också om att höra till och att tappa bort och hitta sig själv i ett sammanhang.
Kul att höra, jag har sett fram emot att hugga tag i den snart men varit lite orolig för att den inte ska vara lika bra som de andra (jag tyckte nämligen redan att tvåan var sämre än ettan). Hoppas att jag tycker likadant om den som du!Precis läst ut Lucia är död av Katarina Wennstam och tycker den var bäst hittills av de tre böckerna som finns i serien. Den blev aldrig tråkig eller seg, man kastades in i den direkt.
Näst på tur står bok nummer 2 i Anna Laestadius Larssons serie på exakt samma tema: kvinnor som utreder mord under sekelskiftet i Stockholm. Jag tycker det är sjukt hur lika dessa bokserier är, författarna har ju verkligen haft samma idé exakt samtidigt.