JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kultur
Trådstartare
Trådstartare
Asko
Startdatum
Startdatum
15 Feb 2020
Svar
Svar
2 007
Visningar
Visningar
90 344
Good time
To learn some grammar
Now, did I stammer
Work on that grammar
Varje grammarnazis theme sång
Och ja, jag fann det utmärkt att börja en ny Vad lyssnar du på tråd med Weird Al
Arbetslinjen, vad gör du med mig
Mer R.E.M! Av någon anledning har jag funnit mig själv nynnandes på denna då och då de senaste dagarna:
L
Låtar som be skriver så himla bra ❤️😭
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️
Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Startad av LiviaFilippa
29 Sept 2023
Svar: 5
Visningar: 1 422
Dagbok
Obehaglig Skräppost
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Startad av TheRedLightning
30 Jul 2019
Svar: 19
Visningar: 4 125
Allmänt
Shuffle-challenge!
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
Startad av Monimaker
29 Jun 2014
Svar: 39
Visningar: 4 911
Allmänt
Den växande mössan
Fritid Ok jag försöker göra en urban beanie med puffstitches enligt nedanstående mönster. Följer mönstret till punkt och pricka meeeen...
Startad av emlem
18 Sept 2013
Svar: 0
Visningar: 1 322
Allmänt
Att lära barn att slåss
Övr. Barn jodå, till kommunens förskolechef mailade jag direkt, arbetade mig aldrig uppåt så att säga, och de fick prata med en pedagog som...
Badger
52 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 1 672
Barn
Vinter/vårföräldrar 25/26
Gravid - 1år Åh, det låter ju verkligen underbart! Tänkte på vädret häromdagen och då var det himla fint barnvagnsväder så känns som att det bara...
Glimra
Idag kl 07:54
Svar: 406
Visningar: 26 002
Barn
Dressyrsnackis 20
Dressyr Vi red ut i blåsten igår, med soundless-huva är hon helt obrydd så det är ett hett tips till er som har hästar som kan bli lite yviga...
Bison
11 minuter sedan
Svar: 735
Visningar: 39 622
Grenar
Transport till känsligt häst
Utrustning Min häst har typ alltid varit svårlastad och förra året bestämde jag mig för att ta tag i saken. Köpte en transport, en Cheval...
Strawberry
49 minuter sedan
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Söndag kl 06:05
Svar: 191
Visningar: 5 357
Allmänt