JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kultur
Trådstartare
Trådstartare
Asko
Startdatum
Startdatum
15 Feb 2020
Svar
Svar
2 007
Visningar
Visningar
90 225
Hela The Life of a Showgirl på repeat. Har Inte lyssnat så mycket på ett enda album på evigheter! Älskar soundet och texterna
L
Låtar som be skriver så himla bra ❤️😭
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️
Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Startad av LiviaFilippa
29 Sept 2023
Svar: 5
Visningar: 1 420
Dagbok
Obehaglig Skräppost
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Startad av TheRedLightning
30 Jul 2019
Svar: 19
Visningar: 4 121
Allmänt
Shuffle-challenge!
Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
Startad av Monimaker
29 Jun 2014
Svar: 39
Visningar: 4 904
Allmänt
Den växande mössan
Fritid Ok jag försöker göra en urban beanie med puffstitches enligt nedanstående mönster. Följer mönstret till punkt och pricka meeeen...
Startad av emlem
18 Sept 2013
Svar: 0
Visningar: 1 320
Allmänt
Kramar och ramar
Övr. Barn Jag har inte läst boken men är ett stort fan av Petra och följer henne i sociala medier sedan flera år. Jag har snappat upp många knep...
Seaside
5 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 232
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Fin kväll med barnen. Vi har cyklat, sen bakade jag pizza medan de byggde lego och ritade vid bordet i köket. Soffmys och äta framför...
FeatherCloud
Idag kl 20:18
Svar: 1 432
Visningar: 77 150
Barn
Nosework-tråden
Hundträning Ja precis. Insteget är väldigt lätt i nw. Och det gör också att man faktiskt kan bli bättre rätt snabbt, våga göra doftprov och börja tävla.
hundtant
24 minuter sedan
Svar: 646
Visningar: 49 883
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Vi har något slags plommon på tomten, taggigt med beska frukter. Det slår skott flitigt. Kan man ge sådant till fåren? Jag försöker...
Sryoqwe
Idag kl 14:41
Svar: 1 202
Visningar: 235 356
Djur
Nääär vänder det?
Katthälsa Har man uteslutit EPI? Exokrin pankreasinsufficiens. Ovanligt men förekommer och ger ofta brist på B12-vitamin.
Malibu_Stacy
Igår kl 23:55
Svar: 2
Visningar: 134
Katt
Dressyrryttare tillgång till ridhus?
Dressyr Du som tränar och/eller tävlar dressyr (andra grenar går också bra men jag tänkte inte på er som har unghäst på tillväxt eller som är...
Startad av JohannaB
Igår kl 07:59
Svar: 33
Visningar: 844
Grenar