Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ber att få bjuda på ännu ett tidsdokument. På 1980-talet var vakuumtoaletter en nyhet på tågen. Dittills hade toaletten endast ett rör nedåt, varför toaletterna inte fick användas på stationer. ”Röd avgång” var ett första steg mot dagens dynamiska prissättning. Tåg, som inte så många reste med, fick billigare biljetter. Fortfarande var priserna dock fasta för respektive avgång; det spelade ingen roll när man köpte biljetten. I övrigt tarvas nog inga förklaringar.
Det lustiga är, att det är nästan 20 år mellan dem. Jag tycker bättre om ”svaret” som är en musikvideo. Börje Boman var tjänsteman vid dåvarande Statens järnvägar och fritidsmusiker.
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Hundträning Ja precis. Insteget är väldigt lätt i nw. Och det gör också att man faktiskt kan bli bättre rätt snabbt, våga göra doftprov och börja tävla.