Vad menar iPhones väder?

kolblakkur

Trådstartare
Vad menar iPhones väderapp med dessa streck i 10-dygnsprognosen?
 

Bifogade filer

  • 4023C036-4027-4A12-89E8-2AB9FCDBDC65.jpeg
    4023C036-4027-4A12-89E8-2AB9FCDBDC65.jpeg
    3 KB · Visningar: 55
Tänker att det är temperaturspann? Pricken är nuvarande temperatur? Så här ser det ut på ett varmare ställe:

7DC0DA2A-356F-434C-9B54-C9CD2B243403.jpeg


Vad det ska vara bra för kan jag inte gissa dock… :laugh:
 
4F445619-646F-4C03-9126-EA7F1002B12A.jpeg
Japp, temperaturspann där hela linjen sträcker sig från kallast till varmast under de kommande 10 dagar, sen visar ifyllnaden temperaturspannet respektive dag. Tanken är väl en tydlig översikt över kallaste och varmaste dagar samt temperaturförändringar, antar jag.

Som här, varmast blir det imorgon och som kallast nästa helg.
 
Visa bifogad fil 79780Japp, temperaturspann där hela linjen sträcker sig från kallast till varmast under de kommande 10 dagar, sen visar ifyllnaden temperaturspannet respektive dag. Tanken är väl en tydlig översikt över kallaste och varmaste dagar samt temperaturförändringar, antar jag.

Som här, varmast blir det imorgon och som kallast nästa helg.

DEN linjen har jag ocksa :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
285
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
448
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp