Vad missbrukar ni i värmen?

mandalaki

Trådstartare
Jag missbrukar

Ica selection torr päroncider
Espresso house’s lemonad med mynta
Jordgubbar
Körsbär
 
Jag käkar helt ohemula mängder vattenmelon såhär i sommartider. Brukar köpa minivattenmelon och äta upp ungefär en halv sån per dag (typ 0,5-1 kg... :angel::angel:) den bästa sorten är mörkt, mörkt grön och självklart är jag en sån som spenderar en lång stund med att välja den perfekta melonen - den ska ha en ordentligt gul fläck och få ett högfrekvent eko när jag knackar på den. Viktiga grejer det där :o:D
 
Jag käkar helt ohemula mängder vattenmelon såhär i sommartider. Brukar köpa minivattenmelon och äta upp ungefär en halv sån per dag (typ 0,5-1 kg... :angel::angel:) den bästa sorten är mörkt, mörkt grön och självklart är jag en sån som spenderar en lång stund med att välja den perfekta melonen - den ska ha en ordentligt gul fläck och få ett högfrekvent eko när jag knackar på den. Viktiga grejer det där :o:D
Mini? Tar de den för tidigt från mamman? :cautious:
 
Mini? Tar de den för tidigt från mamman? :cautious:
Haha, precis så är det! Givetvis är det väldigt stressande både för melonmamman och bebisen, men jag bryr mig inte ett dugg om melonplågeriet, för det är så gott :devil:

Skämt åsido är minivattenmelon en egen sort av vad jag vet! Tycker de brukar vara godare, och om inte annat är jag helt enkelt för lat för att släpa hem en fem kilos normalstor vattenmelon. :p
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst hade varit orolig i hagen och rusat runt en del innan det upptäcktes. Brukar vara lugn ensam i vanliga fall.. Nu har han varit...
Svar
3
· Visningar
1 495
Senast: Vintersol
·
Hästhantering Igår var det den varmaste dagen i Halland på över 42 år. Noterade att en del hästar fortfarande hade på sig samma täcken på sig som de...
2
Svar
39
· Visningar
4 808
Hästvård Min donna hade på sig ett för varmt täcke ett par dagar (pga galna väderomslag och jag var bortrest) och när vi tog av täcket åkte manen...
Svar
5
· Visningar
1 534
Senast: clubman
·
Hundhälsa Min hund mår verkligen inte bra av värme. Inga promenader, ens, under varmaste tiden på dygnet, får ta igen det hela sent på kvällen och...
Svar
10
· Visningar
5 893
Senast: Berin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp