Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick för lite drygt två timmar sen veta att morfar gått bort väldigt plötsligt idag. Jag går sönder. Pratade ju med honom senast igår om att han och mormor skulle försöka ta sig upp hit när jag fyller år :cry:
 
Gud jag borde gå och lägga mig.. Kaos. Men känner mig oroväckande pigg :cautious:
Ska på en presslunch imorgon som börjar 11 (ja alltså blir ju frukost för mig då :p :meh: )
 
Jag vill säga upp mig från det här livet nu. Två av de absolut viktigaste individerna i mitt liv har ryckts ifrån mig utan förvarning på mindre än två och en halv månad :cry:. Mådde dåligt redan innan guldhästen försvann, sen har det bara dalat. Vem blir nästa som plötsligt försvinner? Som är där ena sekunden och utan förvarning borta direkt därefter?
Försöker tänka på att morfar åtminstone slapp ligga på sjukhus, vilket han var rädd för att behöva göra. Att det gick fort istället för att han skulle behöva ha ont eller vara rädd. Men det gör så ont att vara lämnad på den här sidan utan att få säga det där sista man ville, utan att se honom en sista gång :cry:. Jag hade velat ge dom båda en sista kram medan de var i livet, säga en sista gång hur mycket dom betytt för mig.
 
Jag vill säga upp mig från det här livet nu. Två av de absolut viktigaste individerna i mitt liv har ryckts ifrån mig utan förvarning på mindre än två och en halv månad :cry:. Mådde dåligt redan innan guldhästen försvann, sen har det bara dalat. Vem blir nästa som plötsligt försvinner? Som är där ena sekunden och utan förvarning borta direkt därefter?
Försöker tänka på att morfar åtminstone slapp ligga på sjukhus, vilket han var rädd för att behöva göra. Att det gick fort istället för att han skulle behöva ha ont eller vara rädd. Men det gör så ont att vara lämnad på den här sidan utan att få säga det där sista man ville, utan att se honom en sista gång :cry:. Jag hade velat ge dom båda en sista kram medan de var i livet, säga en sista gång hur mycket dom betytt för mig.

Jag tror att sånt känner man ändå! Visst var det skönt för mig att jag hann hem innan pappa gick bort. Å andra sidan hade jag inte hunnit så vet jag att han älskade mig och jag honom och jag skulle ändå minnas alla fina minnen vi haft ihop!

Kram!
 
Nu går jag o lägger mig,tror inte ens jag behöver JB för att sova som en stock om hostan bara kan ge mig en chans. God natt på er!
 
Fick för lite drygt två timmar sen veta att morfar gått bort väldigt plötsligt idag. Jag går sönder. Pratade ju med honom senast igår om att han och mormor skulle försöka ta sig upp hit när jag fyller år :cry:

Men va? Nej :cry::cry::cry: Fy så tråkigt! Beklagar förlusten! :heartheart:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 260
Senast: Mia_R
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 104
Senast: Fiorano
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
942
Senast: sjoberga
·
Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
623
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp