Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Har varit till ICA Maxi med en vara som jag köpte för inte så länge sedan som hade gått ut i januari... :grin:

Det blev bättre utdelning än färskvarugarantin (som jag givetvis fick också): Presentkort på 200 kr och en limited jubileumsedition av Marabou Nobless (hjärtformade för att fira att ICA fyller 100 år) :D

Presentkortet förvandlade jag raskt till en ny dammsugare som blev riktigt billig totalt sett eftersom jag hade flera andra rabatter också :up:
 
Verkar vara jag och en massa gamlingar på folkan för att se på bio :rofl: Dom har nått som kallas "kontrast bio", typ 6 filmer för 340 kr eller nått... Jag var dock bara sugen på dagens. Det är första filmen i deras program (tror det var varannan onsdag eller nått) så dom bjuder på alkoholfritt bubbel och snittar :rofl: på lilla folkets hus i smedjebacken :rofl:
 
okej, undra om man får sitta vart som helst? :cautious: hörde nån av gubbarna säga "jaha har du bestämt vart vi ska sitta?" åt sin tant.
 
Har varit till ICA Maxi med en vara som jag köpte för inte så länge sedan som hade gått ut i januari... :grin:

Det blev bättre utdelning än färskvarugarantin (som jag givetvis fick också): Presentkort på 200 kr och en limited jubileumsedition av Marabou Nobless (hjärtformade för att fira att ICA fyller 100 år) :D

Presentkortet förvandlade jag raskt till en ny dammsugare som blev riktigt billig totalt sett eftersom jag hade flera andra rabatter också :up:
Jag behöver också en ny dammsugare! Eller mer silvertejp på slangen :D
 
Tagit ett glas vin för att säkerställa att jag somnar när jag strax ska gå coh lägga mig.

Igår kväll fick jag ont i magen. Imorse var jag så trött att jag inte trodde det var möjligt att ta sig till jobbet. Satt sista timmen vid datorn och förberedde lektioner och höll på att somna över skrivbordet.

Om jag lägger mig nu borde jag vara pigg som en lärka imorgon? Eller?
 
Tagit ett glas vin för att säkerställa att jag somnar när jag strax ska gå coh lägga mig.

Igår kväll fick jag ont i magen. Imorse var jag så trött att jag inte trodde det var möjligt att ta sig till jobbet. Satt sista timmen vid datorn och förberedde lektioner och höll på att somna över skrivbordet.

Om jag lägger mig nu borde jag vara pigg som en lärka imorgon? Eller?

Ingen aning men vin låter bra. Ta hand om dig :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp