Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä är väl dags att kliva ur sängen. Tänkte försöka baka de tekakorna som @cili delade med sig av på recept :) annars blir det nog en lugn dag. Ska sy en mössa, men har glömt hämta ut overlocken igår så får bli på den gamla som låter som en skördetröska :cautious: kanske börja på ett nytt pussel. Köpte lim till det färdiga igår så nu vill den in i en ram.

Försöker knåpa ihop nästa veckas matsedel. Men har så dålig fantasi när det kommer till fisk :meh:
Fransk fiskgratäng? En av få rätter med fisk som jag gillar :d Jag är ju dock lat och kör den här varianten... Det går säkert att göra eget "jox" om man vill det :p
fransk-fiskgrat%25C3%25A4ng-findus.jpg

Jag träffade svärmor och svärfar inom 30 min från att jag kommit hit första gången och då var vi egentligen inte ihop ännu :rofl:

Jag hoppas ni inte tänkt köra på svägerskan bokstavligen :nailbiting: Det blir så dålig stämning då menar jag :laugh:

Hade ett svagt ögonblick igår och gick med på att skjutsa hans dotter och 2 st till idag... dom ska på kryssning. Trodde det var dotterns kompisar.

Igår visade det sig att det är hans dotter, systerdotter och svägerska :rofl:

Det bästa i det hela är att han inte ens är med när jag ska träffa svägerskan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka