Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så billig tand det där
Men kul att de skickar med den hem hahahaha
IMG_20180530_185738.jpg
 
Varit hos mormor en vända. Ätit spagetti och köttfärssås. Fick med mig ett par byxor hem som hon ville jag skulle fixa. Och så fick jag en krusbärsplanta från en väninnas svägerska. Planterat ner den nu :) men måste nog köpa lite plantjord imorgon. Köpte även bensin till Trimmern på vägen hem. Orkar dock inte joxa med det idag.
 
Varit hos mormor en vända. Ätit spagetti och köttfärssås. Fick med mig ett par byxor hem som hon ville jag skulle fixa. Och så fick jag en krusbärsplanta från en väninnas svägerska. Planterat ner den nu :) men måste nog köpa lite plantjord imorgon. Köpte även bensin till Trimmern på vägen hem. Orkar dock inte joxa med det idag.

Åh, krusbär är så gott! Kanske man ska plantera i vår nya trädgård.
 
Fick helvetet att fungera känner mig otroligt dum eftersom musen inte var på :o suck. Hatar både mus och tangentbord men köpte två för att vara säker på att ha något som fungerar när jag spiller köttfärssås och katten min cola. :meh: Så nu är jag fast med dem tills båda pajar. Jaja, vänjer mig nog så småningom. Vet inte hur många möss+tangentbord jag pajat vid det här laget. Därav att jag köper det billigaste på marknaden. Inte direkt roligt när min dyra Logitech dog efter att jag spillde först te (med honung i) och sedan grädde från en semla och dillkött. :crazy: Och mitt härliga ergonomiska tangentbord och mitt apple tangentbord. Det finns ett visst mönster i det hela.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 768
Senast: Tarnin
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Badger
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
6 824
Senast: Mineur
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 517
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp