Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sover inte utan är helt sönderstressad över studierna och då krånglar förra stallägaren igen för hundrade gången på över ett års tid :rage: så nu har jag fått nog och mailat både han och hans fru att vi är klara med varandra, att han inte får utnyttja min goda vilja att göra rätt för mig längre och att jag är trött på att han kör över mig och ändrar våra överenskommelser hela tiden :mad:. I över ett år har han krånglat och nu har jag fått nog och förkunnat att han får stå sitt kast. Vi är klara med varandra nu och han får respektera det. :rage:
Jag väntar nu på en kommande explosion närmaste dagarna :meh:


Vem har snott JB?! :arghh:
Heja dig!!!
 
Wohoo! Fixade ljudet på Kontakt 5, vet inte riktigt vad jag gjorde men det fungerade. Att bara klicka runt lite planlöst och läsa forum på nätet ger mer än man tror :up: Nackdelen är att jag inte har den blekaste om vad göra för att hjälpa någon annan om det inte fungerar för min otekniska brorson.
 
jag är väldigt glad för att vi inte har några mygg,än :nailbiting: Jag är jätte allergisk och ett myggbett blir en svullnad i storleken halv tennisboll och en massa tabletter.
 
Jag blev just påmind om att jag skrattar lite som Eddie Murphy. Jag veeet ju att det ligger viss sanning i påståendet, men det är ändå inget drag som jag uppskattar. Vet inte vart det gick snett, jag har inte skrattat så hela livet :D
 
Har precis kollat 60 minutes på youtube om backpacker-attacken i Salt creek för 1-2 år sedan, rena rama wolf creek storyn :nailbiting::cry:

Det i sin tur förde mig vidare att kolla upp hur många missing ppl i australien och det är ju ett antal.

Lyssnade för ett tag sedan på de 3 eller 4 pojkarna som försvann från -var det nu var i- Sverige och man tror att en av dom syntes i Australien typ 10 år senare.

Det bor en gubbe här på ön där jag bor som jag är konspiratorisk är den pojken. Det är en magkänsla jag har O_o
 
Älskar tidiga sommarmornar :love:
D3C7DD87-2A84-4554-BF74-ACF229F5DC21.jpeg
 
Senast ändrad:
Det var den lönen det ;) ! Har alldeles precis betalat månadens räkningar. Det var en av de dyra månaderna, med CSN, huslån och dylikt som sammanföll........
Mmmmm.
Jag får 3 papp i veckan i A-kassa.
Är man så impulsiv att man köper en högtryckstvätt för att fira nytt jobb samt renoverar en urgammal tvättstuga som inte ens är men egen -ja då får man antagligen skylla sig själv när det saknas 10 papp för att betala månadens återstående räkningar. Sparkontot krymper.

Ser fram emot månadslön i juli igen.
 
I kvall blev det middag pa rester ... vitkal, nagra kalla kokta ny-potatisar, en handfull fullkorns pasta-snackor, och en hel del korsbars tomater med en "sas" av kokosmjolk, avokado, och diverse kryddor. Till det stekt vild pacific lax. Mycket gott. MEN ... jag ar sugen pa nagot. :cautious: Kanske ett glas vin ... eller NAT!:arghh:
 
Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Har världens halsbränna fast jag har tagit mina halsbränne medicin. Som tur är, har jag starkare medicin i ryggsäcken
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 101
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 600
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
801

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp