Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sopat upp efter att de satans grannungarna spelat fotboll på vår väldigt smala gång vid min uteplats och självfallet dängt sönder min lavendel + kruka... De smet också de fegisarna men storbrodern kom och bad om ursäkt om än nonchalant. GAH :rage:

Gå till föräldrarna och begär att de ersätter. De har ingen som helst rätt att ha sönder något och inte betala för sig.
 
Orkar inte :arghh:

Jag vill ha mitt Internet! Vill kunna läsa morgontidningen, läsa mailen och kunna se tv.
Varken nätet eller tjänsteleverantören har rapporter om driftstörningar längre. Lik förbaskat lyset modemet rött och mediaomvandlaren lyser knappt alls.:meh:
Att läsa på telefonen är omständligt och SMÅTT. Det går för långsant

Har lite dåligt samvete för att jag var så galen när det blev fel på mitt fiber och jag var utan internet en dag innan det löste sig i fredags och jag nu har fiber, även om det mäts till bara 45MB trots att jag har 100 :mad: :angel:

Har du tethrat din telefon? Det gjorde jag och även om det gick åt en del så var det inte så farligt och jag visste att jag kunde köpa mer. Via usb var det helt ok hastighet också.
 
Äsch, köpte vad jag trodde var frusna hallon/blåbärmix. Visade sig att det var bärmix med massor av röda vinbär som jag avskyr om det inte är gelé :mad: Kämpar mot frestelsen att äta sorbet jag har hemma om det blir blodsockerfall. :meh:
 
Skål @skerper!

32846125_228333377752957_2411837106952339456_n.jpg

:up::D
Det där såg riktigt gott ut :d
 
@athena_arabians en klippo xts 45 med drivning, (okänd ålder) nyservad osv för 3500 kr... Är det nått att ha? Ska jag pruta? :o:rofl:

Låter som en bra maskin men prutar gör man alltid ;):D Jag hade nog helst velat få ner den lite iaf med tanke på att man inte vet hur gammal den är :) En helt ny Klippo går på ca 6200 kr. Hade den där gått på auktion gissar jag att priset hamnat på 2000 - 2500kr men det blir nog svårt att pruta ner den dit om den är fin. Glöm inte att provstarta den själv, den är värdelös om du inte kan dra igång den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Bonita4
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 397
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp