Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lagat riktig mat på hmm, en vecka (ja om man inte räknar snabbmakaroner och micrade felixs köttbullar). Ljuvligt god kyckling stir-fry med den faktiskt goda såsen szechuan från Uncle Bens som smaksättare. :d
 
Jag är sur på DHL och Apotea. Jag beställde i onsdags grejer från Apotea och det brukar bara ta en arbetsdag.
Den här gången skickades dock grejerna först sent igår eftermiddag och sen har paketet legat hos DHL i ett dygn :mad: Jag lär alltså inte få det förrän på måndag :banghead:
 
Ligger här i sängen helt klarvaken med en sambo som slocknat vilken sekund som helst och en hund som har ont.

Lyssnar på en ljudbok. Lär bli en lång natt detta. :(
 
Strax läggdax .Det är helg i morgon och då ska Leo minsann ut och skita mellan kl 5-7 annars går det bra med kl 10 när det är vardag Men det gör inget älskar honom ändå fast man är lite trött då han dunkar tassen i huvudet på mig och ska ut .Vaknar jag inte direkt så tvättar han mina öron och helst långt in i örongången och avslutat med en rejäl pust så trumhinnan är ut på andra sidan och vänder.Sedan är man klarvaken
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
701
· Visningar
36 814
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 377
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp