Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här och Missia föredrog torrisarna även om hon hade blötmat också. Veterinären sa att de ofta väljer torrisarna för att de gör mindre ont (fast det måste ju vara små torrisar).

Hmm, min vet var bestämt emot torrisar eftersom det är risk att de fastnar och kilas fast i tanden. Nikita vill ha torrisar och meddelar det ytterst högljutt :meh: Hon är som vissa turister som inte förstår språket men är övertygad att om man upprepar samma sak tillräckligt högt och tydligt så förstår infödingarna plötsligt...

Fick i henne första pillret, inte precis minipiller kan konstateras men hon hängde snällt i nackskinnet och jag såg till att inte släppa henne förrän jag var säker på att hon svalt.
 
Övade mina fotograf-skills genom att smygfotografera min snygga vän sittande på balkongen. Rätt nöjd!

19EA7354-AB2C-4F02-AB01-7A70E7728070.jpeg
 
Idag blev det sent på jobbet .Allt krånglade .Täcket jävlades .Skarvdosan till städtanten ..Som jag för övrigt slängde i poolen igen :p Jag är en riktigt elak jävel:devil: och så det värsta var att kloranläggningen hade fått spel .Så jag trodde knappt mina ögon då jag tog proverna :nailbiting:men som tur är kan jag ringa en vän som dom säger på tv .Killen som byggt anläggningen och han fick guida mig genom inställningarna .Han visade fler gånger då han höll kurs med oss men teflonhjärnan fastnar det inget på förrän jag fått klicka själv så nu kan jag fixa sådana problem själv :up: Snart läggdax och ladda för en ny dag på badet .Det märktes på städningen att mellanstadiet hade varit där idag och tjejernas var skitigast ;).När lågstadiet var där igår var det ganska rent
 
Gör en cupcake, räcker för mota bort suget och går snabbt. (så inte suger försvinner under tiden, den är så jobbigt pinsam :o)
Jag menade givetvis mugcake @hemlig. Så rart när man får stava själv. Hur som hoppas suget är bortao ch att alla förstod övriga felskrivningar i inlägget med, suger och pinsam jo men hej tjena liksom inte många rätt på så få ord i det inlägget :banghead:

:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
519
· Visningar
27 575
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 393
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp