Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slagit in paketet åt brorsan. Sytt klart klänningen till kompisen (ser dock lite stor ut, vet inte om jag ska chansa att sy in den lite eller inte...) och borde klä mig då vi snart ska till brorsan.
 
Sitter på jobbet och har redan tryckt i mig en kexchoklad. Är grymt godissugen, tur det inte går att lämna jobbet.
 
Gör allt mer fynd, och ännu fler, varför i hela fridens namn är den här påsen kvar? O_o Babystrumpor, omaka, jag kan inte ens komma på något jag skulle kunna tänkas haft som ide att göra med dem... :cautious:
 
Följer liveresultaten från Varberg Summer Horse Show och försöker låta bli att räkna ner tiden tills jag slutar :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 956
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 860
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 327
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 186
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp