Vad ska jag bjuda på?

tott

Trådstartare
Har bjudit in min date på mitt och kattens fredagsmys på fredag. Jag brukar i vanliga fall laga någonting enkelt men gott till mig själv på fredagar (katten får annat) - typ varma mackor, tortillapizza, köpt sushi osv.
På fredag vill jag också bjuda på något enkelt och gott.
Tips :bow:
 
Pizza låter väl jättebra, men känner du att du vill göra något annat så kanske lite antipasti vore något? Några olika sorters ostar, lite charkprodukter, ett gott bröd, oliver, soltorkade tomater, vindruvor, massa sånt gott? Bara att ställa fram samtidigt som det känns lyxigt och är ett väldigt socialt sätt att äta på, så jag tänker mig att det kanske kunde passa för en dejt :)
 
Pizza låter väl jättebra, men känner du att du vill göra något annat så kanske lite antipasti vore något? Några olika sorters ostar, lite charkprodukter, ett gott bröd, oliver, soltorkade tomater, vindruvor, massa sånt gott? Bara att ställa fram samtidigt som det känns lyxigt och är ett väldigt socialt sätt att äta på, så jag tänker mig att det kanske kunde passa för en dejt :)
Tänkte bjuda på lite bubbel och lite ostar allra först. Det är så katten och jag brukar börja vårt fredagsmys (katten får en sheba creamy snack) och jag ett glas bubbel och nån ostbit.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 935
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 548
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp