Vad ska jag ge på årsdagen?

Habina

Trådstartare
Ok, skitlöjlig tråd, jag vet. Men jag behöver bolla lite.

Jag och mitt sto (profilbilden :love:) firar snart tio år tillsammans. Det är det näst längsta förhållande jag haft, men i det längsta (min första häst) var hästen utlånad några år. Så eg är det här mitt längsta förhållande. Det är bara några månader vi varit ifrån varandra och vi har verkligen gått igenom ALLT tillsammans; flera flyttar (varav två st på 40 mil), en fölning, svåra sjukdomar/skador, diverse olika tävlingskarriärer etc.

Herregud vad jag svamlar... :o

Hursom, tio år i bröllopstermer är tydligen tenn. Men jag kan inte komma på nåt i tenn som jag kan köpa och ha ihop med hästen. Frågar ni henne så önskar hon sig morötter, mer hö (gärna typ 5 kg extra varje dag fram till sommaren) eller massage.

Men jag vill ha nåt mer bestående... Hon har typ allt en häst behöver, inkl två tävlingsschabrak med brodyr och ett ländtäcke med brodyr som aldrig används.

Hon älskar sitt sprenger-bett, men ett sådant räcker ju långt. Däremot har hon inget träns som är sådär bra och dyrt. Kanske ett skräddarsytt träns i Tärnsjöläder. :idea:

Eller har jag helt missat den självklara presenten? Tips? :bow:
 
Jag tänker att du slår ihop önskemålen och köper ett fint (dyrt) träns, massa morötter och massage:)
Och kanske en fotosession så du får fina bilder på er två ihop? Fast den presenten kanske mer är till dig:p
 
Morötter till hästen och kanske har har någon riktigt fin bild på hästen du kan lämna in till någon som är duktig att måla? Så du får en fin tavla på henne:)
 
Jag tänker att du slår ihop önskemålen och köper ett fint (dyrt) träns, massa morötter och massage:)
Och kanske en fotosession så du får fina bilder på er två ihop? Fast den presenten kanske mer är till dig:p

Fina foton har jag redan, men kanske inte tillräckligt många. :angel: Skulle vara lite coolt med foton på där vi hoppar högt, har bara mobilbilder på hennes fantastiska hoppteknik. Gäller dock att jag står ut med att se mig själv. ;)
 

Liknande trådar

Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 864
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp