Bukefalos 28 år!

Vad ska jag ge?

F

fnorr

Mina hästar fâr av fodernisse en pellets för sporthästar(behöver ej ge extra vitaminer o mineraler) samt mkt hö.

I Sverige vill jag kunna ge dom pellets tillsammans med havre, pelletsen nu innehâller 35% havre. Helst ngt av Krafts produkter dâ dom är lätta att fâ tag pâ hos oss. Nâgon?
 
Sv: Vad ska jag ge?

Välj kraftfoder utifrån din höanalys, Krafft har fodersorter som täcker de flesta behov.
 
Sv: Vad ska jag ge?

Vet du hur mycket energi och protein som din nisse räknat på nu? Sen är frågan om ifall era siffror är exakt samma som våra för jag tror Holland / Belgien räknar olika. HH vet säkert.

Har man de värden de funkar på i dag så blir det rätt lätt att mecka ihop nåt här hemma sen. Den jag köper hö av analyserar som du vet, och det gör era framtida grannar också om jag inte har helt fel.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 736
Senast: Zamira
·
Foder & Strö Efter att ha fått analyssvaren på årets grovfoder satte jag igång och räknade foderstater. Då kvoterna är lägre än jag haft förr behöver...
Svar
15
· Visningar
2 970
Senast: Kodiak
·
Foder & Strö Detta riktas väl kanske främst till alla de som inte tar analyser på sitt hö, utan kör på med ögonmått. Vilka tillskott ger ni...
2
Svar
27
· Visningar
3 475
Senast: yttre
·
Hästvård Jag hoppas att nån av er känner igen det här och kan ge oss nånting att gå på. Vi har en fyraårig varmblodstravarvalack. Han tränar...
Svar
15
· Visningar
2 485
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp