Vad ska jag göra med min växt? (Utbruten från Vad Görs? Del CVIII)

Bapelsin

Trådstartare
Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster i anspråk..

FFA8E556-074F-4565-84E5-1C069CEC820B.jpeg
 
Just den hade jag fått som stickling. Gav den några år på sig att sansa sig men tog bara över mer och mer och fick dammsuga/sopa hela tiden runt den
Den skräpar om man låter den göra det.
Jag klipper ner mina. Så fort de blir för omfångsrika så nyper jag bort grenar. Plus sätter nya när de blivit för gamla. Jag gillar dem små och buskiga :)
 
Funderar på vad sjutton jag ska göra med denna. Ska jag klippa ner den? Binda upp den? Låta den vara? Den tar ju liksom ett helt fönster i anspråk..

Visa bifogad fil 39348

Men wow :eek: palettbladens växtkraft är verkligen enorm!
Vill du ha den tätare så klipper du ner den. Brukar du snurra på den?
Men jag förstår inte, inga palettblad skräpar hos mig. Och då har jag nog ändå ett 40-50-tal palettblad i olika storlekar och sorter. Eller ja, om jag låter de blomma så skräpas det, men jag hade nypt bort blommorna om jag inte ville ta frön.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 638
Senast: SiZo
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
647
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 290
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 671
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp