Vad ska jag göra?? Snabb hjälp tack!

B

**BORTTAGEN**

När jag var ute med min hund alldeles nyligen så följde enkatt bäbis med in.. Jag hann inte ens reagera förrän han sprang in genom dörren och raka vägen till köket.

Det ser ut som en innekatt, väldigt fin och tunn päls, inte alls som våran utekatt. Kanske runt 2 månader, om jag ska gissa. Kritvit liten sak, med ljusbruna ögon :love:

Vad ska jag göra? :confused: Det känns taskigt att bara släppa ut honom igen för han fryste väldigt mycket.. Min skrivare är trasig så jag kan inte ta kort och skriva ut någon lapp och sätta upp i närheten heller.

Hade det varit en vuxen katt jhade jag släppt ut den direkt, för vi har egna katter här hemma, men en liten bäbis..

Funderar på att skriva en handskriven lapp, och sätta upp här utanför (Med tanke på att han höll till här så borde han bo i närheten..) så att ägaren kan få en chans att hitta sin kisse. Antagligen har han ramlat ut genom fönstret eller så..
 
Lokalradio? Våran lokaradio är ganska stor om vi säger så. Man kan lyssna på den i Enköping också :D

Men nu är det fixat! Sötnosens matte har hämtat honom.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
19 797
Senast: Tufs
·
Övr. Katt Vad tusan ska jag göra :( Min sambo och hans barn har 2 katter som de skaffade precis innan jag kom in i bilden. 2 vanliga helsvarta...
Svar
13
· Visningar
1 663
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 341
Senast: Intejag
·
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 749
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp