Vad ska jag göra?

B

**BORTTAGEN**

Hej allihopa! Jag har ett problem som jag måste ha hjälp med, så här är det, jag bor på en gård och har sju katter, alla kastrerade. Men nu är det så att det är en vildkatt som har flyttat hit, den har nu blivit tam men problemet är att han attackerar våra katter så dom vågar knappt komma hem längre :cry:. Vad ska jag göra han måste ju bort härifrån men jag har inte hjärta att ta livet från honom, någon som kan hjälpa mig? :(
 

Liknande trådar

Övr. Katt Lägger den här och hoppas att det är ok... Jag har en katt. Den flyttade hit från ett katthem hösten 2012, inte det minsta tam. Och...
2
Svar
30
· Visningar
3 149
Senast: tanten
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 240
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
2
· Visningar
674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp