Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vad ska jag göra?

B

**BORTTAGEN**

Hej allihopa! Jag har ett problem som jag måste ha hjälp med, så här är det, jag bor på en gård och har sju katter, alla kastrerade. Men nu är det så att det är en vildkatt som har flyttat hit, den har nu blivit tam men problemet är att han attackerar våra katter så dom vågar knappt komma hem längre :cry:. Vad ska jag göra han måste ju bort härifrån men jag har inte hjärta att ta livet från honom, någon som kan hjälpa mig? :(

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6457 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Katt Jag har ägnat senaste halvåret åt att försöka hitta en kompis till min katt. Min grundtanke är att man självklart ska hjälpa och stödja...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
9 612
Övr.Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
599
Övr.Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 349
Hundträning Där vi bor är det tyvärr mycket bekymmer med andra hundar. Många som har hundar som är aggressiva mot andra hundar och som dessutom ofta...
2
Svar
20
· Visningar
1 917

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar